Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Бєлікова Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Бєлікова Ю. В. 
Public Relations : конспект лекцій / Ю. В. Бєлікова, І. В. Жеребятнікова, О. О. Кононов, Г. В. Сорокіна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 177-181. - укp.

Висвітлено теоретичні засади діяльності в сфері public relations (PR). Розглянуто історію розвитку, зміст і головні функції PR. Розкрито сутність головних принципів і механізмів з таких напрямків роботи, як організація PR-кампанії, формування іміджу організації, проведення виборчих кампаній, робота з кризовими ситуаціями в організації, взаємодія зі ЗМІ, організація спеціальних заходів, зокрема, церемоній відкриття, прийомів, презентацій, виставок, конференцій. Увагу приділено PR в мультикультурному середовищі.

Освещены теоретические основы деятельности в сфере public relations (PR). Рассмотрены история развития, содержание и главные функции PR. Раскрыта сущность главных принципов и механизмов по таким направлениям работы, как организация PR-кампании, формирование имиджа организации, проведение избирательных кампаний, работа с кризисными ситуациями в организации, взаимодействие со СМИ, организация специальных мероприятий, в частности, церемоний открытия, приемов, презентаций, выставок, конференций. Уделено внимание PR в мультикультурной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-2 + А6 я73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бєлікова Ю. В. 
Формування гендерних ідентичностей рекламою : Автореф. дис... канд. соціол. наук / Ю. В. Бєлікова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування гендерних ідентичностей за допомогою реклами. Проаналізовано існуючі теоретико-методологічні підходи щодо визначення гендерних ідентичностей та їх формування засобами реклами. Виявлено особливості функціонування реклами, зокрема, її інтеграції з гендерними ідентичностями на підставі вдосконалення визначення маскулінності та фемінності, характерних для українського суспільства. Визначено мотиви придбання товарів і послуг, з урахуванням яких розроблено класифікацію українських споживачів. З використанням методу семантичного диференціала наведено оцінку сучасної української реклами, виявлено її позитивні та негативні риси. Розроблено рекомендації щодо поліпшення якості реклами, сформульовано пропозиції щодо внесення доповнення до закону "Про рекламу" з метою ліквідації можливої дискримінації за ознакою статі, стереотипного зображення образів жінки й чоловіка в рекламі, забезпечення принципів гендерної толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бєлікова Ю. В. 
Гендерні бізнес-ідентичності та реклама : монографія / Ю. В. Бєлікова. - Х. : ХНЕУ, 2009. - 160 c. - Бібліогр.: с. 145-158. - укp.

Розглянуто процес формування гендерних ідентичностей рекламою. Описано особливості функціонування реклами в контексті її інтеграції з гендерними ідентичностями. За результатами дослідження мотивів придбання товарів і послуг проведено класифікацію українських споживачів. На підставі оцінки сучасної вітчизняної реклами методом семантичного диференціала розкрито позитивні та негативні характеристики реклами. Виявлено існування різних моделей гендерних бізнес-ідентичностей і стратегій досягнення успіху у професійній діяльності.

Рассмотрен процесс формирования гендерных идентичностей рекламой. Описаны особенности функционирования рекламы в контексте ее интеграции с гендерными идентичностями. По результатам исследования мотивов приобретения товаров и услуг проведена классификация украинских потребителей. На основе оценки современной отечественной рекламы методом семантического дифференциала раскрыты поизитивные и негативные характеристики рекламы. Выявлено существование разных моделей гендерных бизнес-идентичностей и стратегий достижения успеха в профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бєлікова Ю. В. 
"Емоційна логіка": гендерна специфіка соціальної дії / Ю. В. Бєлікова // Укр. соціум. - 2011. - № 4. - С. 31-38. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено соціальну дію. Надано типізацію соціальної дії за результатами факторного аналізу: емоційна дія, раціональна дія, статусна дія та референтна дія. Представлено групи-кластери акторів, що практикують вищеназвані типи дії з урахуванням гендерної специфіки: фемінінний, універсальний, маскулінний, залежний та андрогінний кластери. Диференційовано соціальну дію, що має місце в приватній та професійній сферах.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*33 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чинков В. М. 
Оцінка похибки виміру електричної потужності з модуляційним перемножуванням напруги і струму типу ШІМ-ЧІМ / В. М. Чинков, Ю. О. Бєлікова // Системи озброєння і військ. техніка. - 2011. - Вип. 1. - С. 171-174. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено метод вимірювання активної потужності на підставі спільного використання широтно- та частотно-імпульсного АЦП. Наведено оцінку похибок таких вимірників потужності.


Індекс рубрикатора НБУВ: З221.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кузь О. М. 
Системні аспекти соціокультурної динаміки суспільства, що глобалізується : монографія / О. М. Кузь, В. Ф. Чешко, Ю. В. Бєлікова, Т. Є. Гетало, І. М. Дубровська; ред.: В. Ф. Чешко. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2012. - 243 c. - Бібліогр.: с. 226-241 - укp.

Проаналізовано аспекти соціальної динаміки. Розглянуто онтолого-епістемологічний, соціально-антропологічний, цивілізаційно-культурологічний та філософсько-політологічний аспекти процесів, що відбуваються в інформаційному суспільстві як на глобальному, так і на регіональному рівнях. Онтологію, етику й епістемологію інформаційного суспільства розглянуто в аспекті статусу науки і технології в суспільстві ризику; віртуального образу соціального буття. Досліджено екзистенціально-аналітичну онтологію особистості. Розкрито питання трансформації філософського знання в культурі ХХІ століття; соціальну реальність як світоглядну проблему постсучасності. Описано особливості історичного досвіду України в культурному та соціальному контексті.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671*32

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лисиця Н. М. 
Соціологія реклами : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2012. - 207, [8] c. - Бібліогр.: с. 155-170 - укp.

Розглянуто соціологію реклами як науку, її об'єкт, предмет та місце в системі соціологічних знань. Проаналізовано етапи розвитку рекламної діяльності та її структуру. Охарактеризовано методи збору даних у соціологічних дослідженнях. Наведено основні види якісних і кількісних досліджень, показано можливості контент-аналізу в дослідженні реклами. Увагу приділено соціологічному аналізу поведінки споживачів, формуванню стратегії та практики споживання, психології мас і психології міжособистісного спілкування, соціології довіри та емоцій, що тісно пов'язані з рекламою. Розглянуто проблеми змін, розвитку інституту реклами в сучасному суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676*148:С5 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бєлікова Ю. В. 
Концептуальні основи управління емоціями / Ю. В. Бєлікова // Укр. соціум. - 2015. - № 1. - С. 23-33. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Вивчено емоції у рамках соціологічної науки. Розглянуто основні соціологічні теорії емоцій і на основі їх систематизації запропоновано багаторівневу концепцію управління емоціями. Визначено функції, соціальні механізми управління емоціями, виділено фактори впливу на емоції макро-, мезо- та мікрорівнів, зазначено принципи управління емоціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Алексенцева-Тімченко К. С. 
Соціальні технології: заради чого? яким чином? з яким результатом? : монографія / К. С. Алексенцева-Тімченко, А. І. Андрющенко, Ю. В. Бєлікова, К. О. Берднік, М. В. Бірюкова; ред.: В. І. Подшивалкіна; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Одеса, 2015. - 543 c. - Бібліогр.: с. 508-541 - укp.

Досліджено теоретико-методологічні проблеми технологізації соціогуманітарного знання. Проведено оціночні дослідження соціально конструйованої реальності. Висвітлено праксіологічні проблеми перетворення соціального простору та реалізації соціальних технологій. Розкрито теорію розвитку штучних систем як методологію аналізу соціально-економічних проблем глобалізації. Обгрунтовано принципи побудови моделі соціальної політики сучасної України. Розглянуто комунікативні технології у соціальному просторі. Досліджено методологічні та методичні засади впровадження соціальних технологій в освіті. Висвітлено питання оптимізації організації професійної діяльності та процесу професіоналізації як соціальної проблеми. Проаналізовано методичні підходи до діагностики життєтворчих здібностей. Описано технології подолання соціальної ексклюзії.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО34431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лизогуб В. Г. 
Доцільність застосування метаболічної терапії для корекції змін міокарда на фоні цукрового діабету : (огляд літ.) / В. Г. Лизогуб, Т. В. Завальська, Ю. О. Бєлікова, С. С. Пітух // Лікар. справа. - 2017. - № 8. - С. 35-42. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Наведено дані літератури про основні патогенетичні механізми міокардіальних порушень на фоні цукрового діабету: пошкодження кардіоміоцитів, мікроциркуляторні і нейровегетативні порушення. Обгрунтовано доцільність застосування метаболічної терапії для корекції цих порушень, зокрема амінокислоти L-аргініну (тивортин) і субстрату для синтезу оксиду азоту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.11 + Р415.160.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського